Arvesta zet in op de nachtrust van haar werknemers

Landbouwexpert en Baanbrekende Werkgever Arvesta organiseerde onlangs een slaapchallenge voor zijn medewerkers. De uitdaging: minstens acht uur slapen gedurende acht dagen. Arvesta zet verhalen zoals deze ook in om ook extern een sterke employer brand te bouwen.

Elise Vandermaesen
Mensgericht hybride werken • 22 april 2021

Deel dit artikel
LinkedIn Facebook Twitter
De slaapchallenge van Arvesta

Joke Adins, coach in energie en veerkracht, merkt op dat de aandacht voor slaap langzaam de bedrijfswereld binnengeslopen is. Het thema komt meer en meer op de agenda in het kader van Wellbeing. Ook landbouwexpert Arvesta wil zijn werknemers aanzetten en helpen om gezonder te eten, meer te sporten en beter te slapen met hun fit@arvesta programma. In het kader hiervan organiseerden ze vorig jaar een heuse slaapchallenge!

De uitdaging? Minstens acht uur slapen gedurende acht dagen. Stijn Donné & Jolien Picard, twee ambassadeurs van Arvesta, werd gevraagd hoe ze dit ervaarden. Het verslag hiervan lezen jullie hier.

Authentieke verhalen voor een sterke employer brand

Arvesta zet deze verhalen ook in om haar employer brand te bouwen en een ‘employer of choice’ te worden voor talent. In partnership met Jobat worden verhalen zoals deze verspreid via het Go for Happy magazine (het nieuwe MARK Magazine) dat als bijlage in De Standaard en Het Nieuwsblad zit. Ook digitaal kwam dit artikel van Arvesta aan bod op Jobat.be en de 6 nieuwsmerken hln.be, destandaard.be, demorgen.be, hetnieuwsblad.be, HBvL.be of GVA.be. Zo zag het artikel op HLN.be eruit.