Powered by
Pàu werd in 2011 opgericht en groeide in haar eerste jaren uit tot een team van gemotiveerde en capabele specialisten in webtechnologie. De toevoeging van het competentiegebied rond ontwerp en analyse van digitale producten vormde een motor voor verdere differentiatie van de dienstverlening.
Vandaag heeft Pàu meer dan 150 medewerkers in vast dienstverband. Deze professionals leveren aan onze klanten een uitgebreid dienstenaanbod over het gehele digitale spectrum.
Onze medewerkers ontwerpen, ontwikkelen en implementeren applicaties en koppelen daarbij het strategisch advies van een creatief bureau aan de expertise en know-how van een technologiebedrijf.
Het klantenportfolio van Pàu bestaat voornamelijk uit bedrijven in Media, Financial Services, Bouw, Retail, ICT & Telecom alsook overheden.
De toenemende complexiteit bij een digitaal implementatieproject vraagt een aanpak waar experten in verschillende rollen efficiënt samenwerken in cross-functionele teams.
Als groeiende onderneming met een team van 150 digital product designers & developers ligt de focus binnen Pàu enorm op de mens. Niet alleen in het ontwikkelen van digitale producten die gebruiksvriendelijk zijn, maar ook in de persoonlijke ontwikkeling van ieder individu binnen de organisatie.
Pàu investeert in ambities van haar mensen, zodat de juiste talenten onze klanten kunnen helpen om hun digitale projecten te realiseren. We luisteren continu naar onze medewerkers en werken met hen samen aan hun carrière pad.
Om van een digitaal product een succes te maken, heb je eerst de juiste mensen met de juiste vaardigheden nodig. Pàu analyseert de media van haar klanten en zorgt ervoor dat er een team wordt samengesteld dat is afgestemd op een culturele fit en met de nodige technische kennis.
Het DNA van Pàu is ‘People First/People Forward’. Deze gedachte trekken we resoluut door binnen de hele bedrijfsvoering en projectaanpak. Ze is voor ons bedrijfsdoelstelling nummer één. We willen zorg dragen voor de carrie`re van onze mensen, hen ontzorgen door middel van doorgedreven digitalisering, en hen laten groeien waar we kunnen door de vrijgekomen tijd te spenderen aan dialoog, carrie`replanning en trainingen.
Dit proces wordt begeleid door de Talent Managers in samenwerking met een competence lead en coach. Zij staan garant voor werknemerstevredenheid, leren on the job, training, certificatie maar ook loopbaantrajecten en het verder ontplooien van persoonlijke vaardigheden en attitudes krijgen volop aandacht.
Daarnaast zijn we in februari 2022 verhuisd naar een nieuw kantoor - een historisch pand in het hartje van Antwerpen - Beaujean, een kantoor dat heel erg inzet op beleving.
We vestigden ons in het Centrum van Antwerpen, op loopafstand van het Centraal station, en verscheidene andere tram-/bus stations.
We zijn ons heel erg bewust dat we ons kantoor inrichten in het kader van een nieuwe manier van werken en creëren een omgeving die veilig en als ‘thuis’ aanvoelt.
We voorzien de meest moderne multimedia devices in meetingrooms waar online, offline kan samengewerkt worden en we bouwen een agora (50 plaatsen) waar we menig leer- en inspiratie sessies willen organiseren.
Verder is het voor ons ook belangrijk om rekening te houden met mobiliteit en flexibiliteit.
Powered by
Employeur pionnier est un réseau d’apprentissage d’organisations cherchant à se développer et à se positionner en tant qu’employeurs durables et centrés sur les personnes.
DEVENIR UN EMPLOYEUR PIONNIERPowered by